Menu

YILMABAŞAR ve KIŞLALI'nın son Galopları… (Video) Özel

Ankara’da 3 Ekim Cumartesi günü koşulacak olan 370.000 TL ikramiyeli G1 Türk Silahlı Kuvvetleri Kupası Koşusunda start alacak olan favori Yılmabaşar ve koşunun diğer iddialı safkanı Kışlalı’nın son galoplarını www.idmanmerkezi.com sitesinin sahibi Osman Ekinci’nin katkılarıyla sizlerle paylaşıyoruz. Ankara’da özellikle tayların ve diğer tüm safkanların galoplarını seyredebilmek için www.idmanmerkezi.com’a üye olmanız yeterli

Yılmabaşar;

800/55”9 – 600/41”2 – 400/27”8 Rahat B.Polat (1.10.2015)

Kışlalı;

1200/1’25”7 – 1000/1’10”3 – 400/28”9 Hafif Rahat Ö.Ş.İrtiş (27.09.2015)

Son DüzenlenmeCuma, 02 Ekim 2015 14:08

8 yorum

  • mehmed yeterli
    mehmed yeterli Pazar, 04 Ekim 2015 20:32 Yorum Linki

    cankardeslerin kostugu gruplara söyle bi göz attimda
    gercektn cok basit gruplarda kosmus.
    uzun mesafede kara uzum besleney basleskafi gbi safkanlari gecemez kumda yilmabasar asla gecemez

  • kemakinen35
    kemakinen35 Pazar, 04 Ekim 2015 14:49 Yorum Linki

    tüm olay halis´in cankardeslerin her yere götürülmesi ne yaptigi itirazla olmustur .kocaeline bile götürüldü para icin cankardesler !!!!! buna tepki verdi attan indi yerine selim bindi .kafkaslidan ötürü yeteri kadar tecrübesi olan selim bence güzel yarislar sectirdi .cankardeslerin cogu zaman karaüzüm vb grublarda start almama nedeni 4 yasli g1 -g2 kosualr olamsi sebebiyledir.eger halis inmeseydi cankardeslerden bircok kosuda coktan karsilasmislardi simdiden !
    yilmabasar kumda en azindan cankardesler akadr iyidir ki onu gectigini unutmayin ! cankardeslerin cimde gecilmesi icin kosusun anormal tempoda gitmesi -uzun olmasi ve besleney uluer gibi sprinter safkanalrin gününün üzerinde olmalari gerekir .kis sezonunda görücegiz diyecegim ama selimin cankardesleri adanaya yilmabasarda izmire gider !!!! birde önümüzdeki istanbul sezonu varki bakalim karaüzüme kim biner ! %90 a.celik gözüküyor ! he birde cumhuriyet kosusu varki neler olacak ?

  • murat kara
    murat kara Cumartesi, 03 Ekim 2015 02:48 Yorum Linki

    Çok güzel sorular soruyorsunuz.Acaba kaç adet Grup-1 atınız oldu. Adamlar en güzel şekilde koşuyorlar. Zaten koşabileceği koşular belli bu safkanların. Neden birbirlerini yıpratıp,yarış hayatlarını bitirsinler.Önemli olan nadir bir atın oldu mu ? uzun süre koşabilmek değil mi amaç ? yoksa her grup 1 koş,sonra atı al çiftliğe aygır yap..Örnek olarak Turbo hep üst düzey yarış koşup yarış hayatı bitmedi mi?

  • ihsany
    ihsany Cumartesi, 03 Ekim 2015 00:27 Yorum Linki

    bence cankardeşlerın son koşuları yakın zamanlarda oldu bu yarısıda kossa hepsı ust uste gelecek tı bence burayı pas gecıp ıkı hafta sonra ıst g1 kanunı sultan suleymanı koşacaklar ordanda ay sonunda cumhurıyet dıycekler yılmabasar ve cankardesler kıyaslamasına gelınce yılmabasar sadece kum atı ıstedıklerı gun cım koşsunlar gecılır cankardesler cmdede gıdıyor kum pıste gelelim 10 yarış beraber koşsunlar 9 unu cankaedesler kazanır bunada ıdda ederım tabı bı sakatlık talıhsızlık olmazsa suankı performansları ıle ama gerçek şampiyon bence karaüzüm 7 yasında ve her yıl zirvede cankardesler ve yılmabasarı 7 yasında bu performas da ızlıyemıycemız dende emınım

  • selahattin1568965874
    selahattin1568965874 Cuma, 02 Ekim 2015 17:59 Yorum Linki

    bu sayede her iki safkanda zorlanmadan hali hazırda başlarındaki sorunları ve sakatlık riskini en aza indirip kazanç sağlamaya devam ediyorlar ki ZATEN ÇOK SIK KOŞUYORLAR...
    yılmabaşar mı cankardeşler mi sorusunu masum değil her ikiside klas safkanlar
    canko 26 yarışta 3.5 milyon kazanmışken
    y.başar 25 koşuda 1.4 milyon kazandı ,

    ikisininde ekibini tebrik etmeli

    dipnot...
    yarış tercihleri ile ilgili selim kaya etkili olabilirmi :))

  • mehmed yeterli
    mehmed yeterli Cuma, 02 Ekim 2015 17:06 Yorum Linki

    mantikli,ben tek tarafli diye idda etmiyorum mesela bugun iyi bi grup kosusu var DUMLUPINAR kosusu güzel bi grup yarin yine tsk kosusu var oda ii sayilir ama cankardesler.. bu önemli kosular bi iki ay öncesinden belli oluyor sanirim..
    bizim görmek istedigimiz kaliteli safkanlar iyi gruplari secmeliki gücleri belli olsun enternasyonel kosularindada söz sahibi olalim..

  • mehmed yeterli
    mehmed yeterli Cuma, 02 Ekim 2015 14:51 Yorum Linki

    evt güzel bi soru,Sorun surada Yilmabasar zaten kosmasi gerektigi gruplarda kosuyor dengi rakipler yani, ama cankardesler grup secerek kendi seviyesininin cok daha asagisinda olan gruplari tercihliyor ,bizde yaris severler olarak bu durumdan memnun degiliz,

    Cvp: Tamam ama Cankardeşler Haziran ayından bu yana 2 tane G1 koştu, Yılmabaşar da pekala bu yarışları koşabilirdi. elbette kş bu iki atın yanyana gelmesi keyif verici olur bence iki tarafta birbirini kolluyor yani tek taraflı bir olay yok burada...

  • mehmed yeterli
    mehmed yeterli Cuma, 02 Ekim 2015 14:30 Yorum Linki

    gercek sampion bu safkandir, cankardesler denilen sözde gecilmez sampion neden bu grupda kosmadigini keske bize aciklayabilse...zayif atlari gecmekle sampion olunmuyor..

    Cvp: Aynı soruyu neden tersten sormuyorsunuz? Yılmabaşar neden Cankardeşlerin koştuğu yarışları koşmuyor?